CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, September 11, 2008

Balik Kg. Di Muar

Aku balik kg. pada 30hb Ogos yang lepas.. skrg ni baru nak update blog...ni rumah atuk sebelah ayah di Tanjung Agas, Muar. Blk sekejap je, ada kenduri dan dtg menziarahi nenek yang sedang uzur. Gambar ni pula masa aku nak balik ke Putrajaya. Tgklah semangatnye sedara2 aku kat muo ni, ada bendera Malaysia lagi tau....



Nak reverse

Family aku pun balik sekali....

Nak keluar dari Jalan Ahmad

Aku ni dh lama x blk muo, maklumlah family aku kat Shah Alam je... Tanjung Agas pun dah byk berubah... masa aku sekolah dulu lain, yelah zaman dah berubah... kat kawasan perumahan tempat aku tinggal dulu dah dkt dgn KFC. Aku ni suka gak fast food. Kalau lah KFC ni zaman sekolah aku dah ada kat situ, aku g jalan kaki je...ataupun naik beskal. x payah kitaorg g kat bandar. Masa zaman sekolah dulu, aku memang suka naik basikal. Round2 kt Taman Tun Syed Nasir dgn kawan2 waktu petang. Rasa mcm best jer...

Bila balik ni, mulalah teringat pelbagai nostalgia zaman2 sekolah dulu...ni gambar Sek. Men. aku.. aku memang rindu kat Muo. Ye lah tempat kelahiran aku...


Yang ni gambar Sek. Ren. aku

0 comments: