CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, August 11, 2008

Kelas Ilmu Premium Beautiful

Pada hari Sabtu, 2/8/08 tibalah masanya group kami berkongsi ilmu tentang produk Premium Beautiful..Firstly upline aku DDM Linda bercerita mengenai kebaikan produk


CDM group aku, CDM K. Idawati selaku pengerusi majlis pada hari tersebut.

Tibalah turn aku... aku telah diamanahkan oleh pemimpin untuk berkongsi tentang testimoni produk. Berdebar juga sebab ramai org kat depan aku.. tp demi menjadi pemimpin aku redah aje...relaks...




Selepas itu, ada acara hadiah jam tangan dan pen. Jam tangan Roscani / Bonia menjadi milik usahawan yang berjaya menjual 50 set dalam kumpulan dan pen Sheafer (betul ke ejaan aku ni..) untuk usahawan yang sudah bergelar Double Diamond Manager. Walau apa pun, syukur aku telah mendapat jam tangan Roscani sebelum aku termelancong ke Gold Coast, Australia dulu.. semua ini adalah sumbangan dari stokis B32

Tengok... orang lelaki pun boleh buat. Dapat jam tangan lagi... kalau nak berbiznes takde sebarang alasan. Kalau nak berjaya, alasan perlu letak kt belakang, letakkan impian di hadapan, pasti kita akan berjaya!


Tgklah orang dari Ipoh pun datang.... dahsyat biznes ni...


Saje aku nak berkongsi, inilah di antara suasana kelas yang begitu meriah sekali.. kalau nak ikut, jomlah!

0 comments: