CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 6, 2008

Memancing Udang lagi....

Kali ni aku & hb g memancing udang di Sri Kemuning, Shah Alam

Kat sini ada pilihan samada nak udang harimau @ udang galah. Gambar kat atas tu adalah udang harimau

Gambar aku ambil sendiri. Aku pun nak interframe jugak!

Antara hasil, ku susun kan dia atas pinggan. Sebenarnya ada banyak, coz terlepas pada jaring yang dah bocor. Udang tu gigit kot




Korang yang x biasa mesti gelikan. Itu ialah umpun2 buat umpan yang dah siap dipotong kecil2. Actually, aku pun geli..setiap kali umpan habis aku minta hb aku lekatkan dia kat mata kail

Udang besar yang ada di dalam akuarium

Tgh2 memancing tu, ada pulak bunga api

Udang besar tadi...

1 comments:

fizah said...

wah3..beznyew tmpat office dye.!
k.lyn,nape xde tmpat chat agy?
k.nozin kata..dye lindu kt nanang..
ha2 gurau jewk...