CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, June 4, 2008

Sense of Beauty - Premium Beautiful

Sense Of Beauty - Premium Beautiful

Percayakah anda produk ini boleh menjadikan anda seorang jutawan? Actually, aku adalah salah seorang usahawan Hai-O Marketing Sdn. Bhd. Gambar kat atas tu adalah gambar pakaian dalam Premium Beautiful. Biarlah aku citerkan serba sedikit ttg produk tersebut. Premium Beautiful adalah satu-satunya korset yang telah pun mendapat pengiktirafan SUPERBRAND. Ia juga mendapat pengiktirafan pakar tulang belakang antarabangsa. So, sesiapa yang ada sakit tulang belakang, masalah bongkok memang elok pakai sbb ia ada tetulang yang flexible untuk menyokong tulang belakang kita.

Produk ini juga servis dan warranty SEUMUR HIDUP. Means that kalau ada sebarang kerosakan pada korset tersebut boleh hantar service free seumur hidup. Memang berbaloi! yang paling best ialah kalau kita jadi usahawan, kita boleh pakai free. Bukan satu, syarikat bagi, 2 dia bagi kat kita. Kiranya kita pakai satu, satu lagi boleh jual atau kita boleh bg kat mak kita. Bonus bulan pertama..hampir RM 3K jual x jual syarikat memang akan bagi. Kira bonus wajib yang kita terima. Ada peluang pergi melancong lak.. syarikat tawarkan 2-3 x setahun. Sebenarnya produk ni orang kurus macam i pun boleh pakai tau! sbb ia lebih fokus kepada kesihatan. Yang paling utama produk ni ada FIR (Far Infrared Rays) ibaratnya cahaya matahari jarak jauh yang mana cahaya yg memberi manfaat kepada manusia. FIR nya disulam tenun bukan dialirkan atau dipancarkan sahaja. So, produk ni tahan seumur hidup, x expired date. Boleh bikin harta pusaka! Hanya jual 10 set sahaja seumur hidup (setahun satu pun boleh jual sbb brg x expired). Barang ni memang laku, selalu out of stock! Kita buat sama-sama, bukan buat sorang2 (group).

Kalau citer pasal produk ni x habis, so sesiapa yang berminat boleh contact i k. Email ker, x kisahler. Income memang lumayan!












0 comments: